Naptár

máj jún júl aug
sze okt nov dec

Bemutatkozás

BÚVÁRKODJ THAIFÖLDÖN Koh Taon, Thaiföld egyik legszebb szigetén, mindösszesen 65.000 forintból búvár lehetsz, magyar nyelvű oktatással! Részletek: www.kohtaodive.com

2013.09.05. 04:50 Kohtaodream

Együtt nyaralt a család :)

Jó sok idő eltelt az utolsó bejegyzésem óta, mentségemre legyen mondva, hogy itt volt nálunk a család, így viszonylag kevés időt töltöttem a gép előtt.

Megpróbálok visszaemlékezni, hogy mi minden történt az utolsó írásom, június óta :)

Először is, mint korábban már említettem, elindultam búvárkarrierem rögös útján :)

Ambrussal és Limboval sikeresen elvégeztük az elsősegélynyújtó és a mentőbúvár tanfolyamot, majd együttes erővel belekezdtünk a divemaster, azaz ’búvármester’ tanfolyamba, amit sajnos egy másfél hónapos kényszerpihenő félbeszakított. Két nappal azután ugyanis, hogy a szüleim és a keresztgyerekeim megérkeztek hozzánk, sikerült elcsúsznom a motorommal és szereznem egy igen mély sebet. Emiatt egyrészt félbe kellett szakítanom a tanfolyamot, mert nem mehettem vízbe, másrészt míg a családomat kalauzoltam egyik öbölből a másikba, én a parton ültem és sóvárogtam a víz után. Hát ez van, így jár, aki azt hiszi 10 hónapos motoros múlt után, hogy tud vezetni, közben mégsem ;)

A fiúk persze tanultak rendületlenül, én pedig fordítottam szorgalmasan, Limbo ugyanis Ausztriából érkezett. Ő jól beszél ugyan angolul, Ambrus viszont kevésbé, így 3 nyelven: angolul, németül és magyarul próbálkoztunk az elég komoly elméleti anyaggal megbirkózni. Kemény két hónapos munka után a srácokból divemaster lett, melyet a szokásos módon az ún. snorkel teszttel ünnepeltünk.

A fiúktól július végén fájdalmas búcsút vettünk, viszont kárpótlásul megérkeztek a nővéremék Ati kisfia, Ricsi kíséretében :) A keresztgyerekek így összesen közel 2 hónapot tölthettek velünk Thaiföldön :D

Ez a két hónap hihetelen gyorsan eltelt, de nagyon sok időt töltöttünk együtt. Bejártuk az összes partot és öblöt, jókat ettünk-ittunk, élveztük egymás társaságát, nagyokat kártyáztunk. Napi programmá vált az állatklinikán a kiscicák meglátogatása, voltunk minigolfozni, sziget körüli hajókiránduláson, nem mellékesen a teljes második csapat elvégezte a búvártanfolyamot is :)

A részletekről beszéljenek a képek:

P6260002.JPG                              Az első találkozás a reptéren majd 9 hónap után

IMG_4962.JPG                             Van, akinek így telt a 10 órás vonatozás.....

IMG_4966.JPG                                              Van, akinek pedig így :)

P6270013.JPG                                                    Várjuk a hajót...

P7050101.JPG                                        Bejártuk a szigetet

P7100137.JPG                                            Anyuék négykeréken

P7100164.JPG                                                   Danika kétkeréken

P7100141.JPG                                          Ez volt az egyik törzshelyünk

P7100149.JPG                                                Barátokat is szereztek :)

IMG_5138.jpg                                                         A fiúk

IMG_5069.JPG                                                   Anya és lánya

44.jpg                                                       Apa és fia

IMG_5036.JPG                                                   Együtt a család

IMG_4985.jpg                        Az állatklinikán - ez volt az egyik kihagyhatatlan program

SAM_5571.JPG                                                 Ez pedig a másik :)

P7140180.JPG                                     Megmutattam a kedvenc helyemet is

IMG_5685.jpg             Teljesült Bettike legnagyobb álma: kezébe vehetett egy kölyök leopárdot :)

IMG_5699.jpg                           Fürdőzés az Erawan nemzeti park egyik vízesésében

IMG_5727.jpg                                   A bátrabbak megkóstolták a sült szöcskét :)

Az utolsó pár napot Bangkokban és környékén töltötte a család elég intenzíven: bejárták Ayutthayát, a romvárost, tutajoztak a Kwai folyón, kirándultak egy vízesésekkel teli nemzeti parkban és meglovagolták az elefántot is :) Az egyik programra, egy Safari kirándulásra én is velük tartottam. Ide akartam beleszőni ezeket az élményeket is, de annyi mesélnivalóm van, hogy úgy döntöttem, Bangkok és a kirándulás megér egy külön bejegyzést :D Rövidesen jövök a részletekkel.

Mivel a család is elment, meg lassan vége a szezonnak, igyekszem mostantól újra kicsit gyakrabban jelentkezni.