http://www.crystaldive.com

www.crystaldive.comSAM_3591.JPG

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
http://www.crystaldive.com

Bemutatkozás

BÚVÁRKODJ THAIFÖLDÖN Koh Taon, Thaiföld egyik legszebb szigetén, mindösszesen 65.000 forintból búvár lehetsz, magyar nyelvű oktatással! Részletek: www.kohtaodive.com

2013.11.21. 10:45 Kohtaodream

Eltűnt a motorom...

A minap történt, hogy Atival elmentünk a szokásos heti thai masszázs programunkra, mindketten a saját motorunkkal. Én közvetlenül a masszázs szalon előtt parkoltam le, és szokásom szerint benne hagytam a kulcsot a motorban. A masszázs tökéletes volt, utána még kaptunk egy-egy hideg frissítőt, melyet ráérősen elkortyolgattunk, majd elköszöntünk és elindultunk további teendőinkre. Illetve csak indultunk volna, mert ahogy kiléptünk, meglepetten tapasztaltuk, hogy a motorom nem áll ott, ahová leparkoltam. Biztosan útban volt valakinek és odébb tolta, gondoltam először, fel sem merült bennem az a gondolat, hogy esetleg ellopták. De hiába is keresgéltük a szalon környékén, sehol sem találtunk. Ekkor már kezdtem kissé elkeseredni, ez ugyanis Ati elutazása előtt egy nappal történt. Rohanhatunk motort bérelni három hétre (az ő motorját sajnos nem tudom vezetni, mert váltós) Aztán rendőrség, macera, stb.... Már indultunk volna Ati motorjával, mikor meglátom a szembejövő oldalon a motoromat közeledni, rajta egy thai fickóval. Odarohantam hozzá felháborodva, hogy ez az én motorom, mi a fenét keres ő rajta. Mire ő vigyorogva feleli, hogy ott lakik a masszázs szalon mellett, és csak gyorsan el kellett intéznie valamit, szüksége volt egy motorra. Az enyém pont kéznél volt, benne a kulccsal, így gondolta, kölcsön veszi. Természetesen vissza akarta hozni, eszébe sem jutott ellopni. Hát természetesen jól meglepődtem a helyzeten, de inkább a boldogság fogott el, mint a düh, hogy megvan a motorom, nem kell gyorsan másikat szerezni. Viszont az eset óta mindig kiveszem a kulcsot, nem szeretnék még egyszer ilyen meglepetésben részesülni :D

Hát így mennek a dolgok itt Thaiföldön :)

 

SAM_2801.JPG

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blogbytimi.blog.hu/api/trackback/id/tr425647622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása