Naptár

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Bemutatkozás

BÚVÁRKODJ THAIFÖLDÖN Koh Taon, Thaiföld egyik legszebb szigetén, mindösszesen 65.000 forintból búvár lehetsz, magyar nyelvű oktatással! Részletek: www.kohtaodive.com

2012.11.16. 10:35 Kohtaodream

A szabadnap eseményei: thai masszázs és varánusz :)

Hétfőn Ati csak délre megy, viszont reggel szakadó esőre ébredtünk, így lustálkodtunk 10-ig. Talán még nem is volt ilyen, mióta megjöttünk, majdnem minden nap 6-kor kellett kelni. Ati most a haladó (AOWD) csoport mellett segédkezik, aztán este éjszakai merülésre megy, így kb. 8 fele fog hazaérni. Mivel itt most télen (:D) ½ 7-kor sötétedik, így viszonylag korán el tud indulni az éjszakai hajó.

Én míg az egyik szokásos motoros utamat jártam, egy út szélén legelő igen nagy termetű kutyára lettem figyelmes. Ekkora kutya, ráadásul füvet eszik?!? A motorok pedig egyáltalán nem zavarják, nekünk kell kikerülni őt, hogy tovább tudjunk haladni :) Mikor odaértem, természetesen megálltam megnézni, hát egy jó nagy darab kecske volt :D Láttam itt már mindenféle állatot, de kecskét még nem :)

Kedden Atinak csak délelőtt volt dolga, így a délutánt végre együtt tudtuk tölteni :)

Együtt megebédeltünk, aztán elindultunk bútornézésre, lesz végre szépen berendezett teraszunk, és meg tudjuk hívni a barátainkat egy jó kis csirkepörköltre :)

Ki is választottunk mindent, egyebek között négy széket és két asztalt, no de ezen a kis szigeten ez már nagykereskedelmi mennyiségnek számít, így várni kell két napot, míg meghozzák a bútorokat. Semmi gond, a várakozásba már belejöttünk a bő egy hónap alatt :D

El sem hiszem, szerdára Ati szabadnapot kapott. Hurrááá !!!!

A délelőttöt National Geografic programmal töltöttük, ugyanis érdekességekre lettünk figyelmesek a reggeli kávézás közben. Egyrészt vagy 4-5 mókus ugrándozott a  teraszunk mellett lévő fákon, ilyen közel még nem nagyon láttuk őket, elő is vettük a Nikont gyorsan :)

Aztán amikor elindulunk, azt látjuk, hogy Lucifer baromira figyel valamit a lépcső mellett. Odamentünk, hát egy jó méteres varánusz figyelt a bokorból. No, akkor futás vissza a gépért, mert láttunk már ugyan varánuszt, de fotót még nem sikerült csinálni róla. Ez egy elég nyugodt példány lehetett, jó 5-10 percig meg sem mozdult, így végre lettek varánuszos fényképeink :) Nem tudom, mit eszik a drága, de remélem, a cicáink nincsenek veszélyben tőle :D

11-re thai masszázsra voltunk hivatalosak, első alkalommal, mióta itt vagyunk. Nem semmi, hogy otthon 7000 ft-tól kezdődik egy thai masszázs, itt pedig 1400 ft-ot kell fizetni egy óráért. Marha ügyes volt a két kiscsaj, ránézésre meg nem mondtuk volna, hogy így meg tudják gyömöszölni az embert :) El is határoztuk, hogy egy héten legalább egyszer el fogunk jönni hozzájuk.

Vacsorára pedig végre meglátogattuk az argentin szomszédjaink Bizarro nevű éttermét, már kb. 2 hete terveztük. Azt kell, hogy mondjam, hogy jó-jó ez a thai konyha, de azért ez a spanyol étterem baromira ütős volt. Egyrészt nagyon igényesen van megcsinálva az egész étterem, hangulatos világítással, profi (mellesleg burmai) személyzettel, a kaja pedig egyenesen fenomenális :D Ennek örömére itt is elhatároztuk, hogy havonta egyszer eljövünk ide vacsorázni :)

Tegnap hosszabb beszélgetésbe elegyedtünk egy osztrák párral, akik az OWD tanfolyamot csinálták Ati segédkezésével. Kiderült, hogy egy éves világkörüli úton vannak. A lány diák, a fiú a közszférában dolgozik. Nem semmi, hogy egy osztrák fiatal ilyet meg tud engedni magának: egy diák fizetés nélkül, egy dolgozó pedig egy év (fizetés nélküli) szabival. Már voltak Kínában, Nepálban, Indiában, Kambodzsában, Vietnámban, innen pedig még Malajzia, Bali, Szingapúr, Ausztrália, Tahiti és Dél-Amerika a cél. Szép kis kirándulás huszonegynéhány évesen :) Bárcsak egyszer mi is ott tartanánk, hogy egy magyar fiatal pár ezt megengedhetné magának… Ők is vezetnek blogot az élményeikről, Atit is említik benne :D Akit érdekel: http://piupulito.wordpress.com/

Végül pár életkép a mi kis családunkról, a négylábú kedvenceink - akikről ezúttal nem esett szó - továbbra is jól vannak :)

Itt Leo egy a szárítókötélen lógó (mellesleg igen drága, Crystal dive feliratos :D) pólót sajátított ki magának alvóalkalmatosság gyanánt, Mio pedig a fotelünket :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.