Naptár

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Bemutatkozás

BÚVÁRKODJ THAIFÖLDÖN Koh Taon, Thaiföld egyik legszebb szigetén, mindösszesen 65.000 forintból búvár lehetsz, magyar nyelvű oktatással! Részletek: www.kohtaodive.com

2012.10.17. 08:04 Kohtaodream

Bevásárló- és felfedezőúton

A monszunnak azóta se híre, se hamva.... Alig van felhő az égen...

Tegnap délután, a nagybevásárlás után szépen berendezgettem a kis konyhánkat. Tulajdonképpen már csak a rezsó hiányzik. Na meg a teraszra az asztal a székekkel. Továbbra sincs az egyetlen puffon kívül semmilyen ülőalkalmatosságunk... Illetve beszereztünk még egy kis rozoga műanyag sámlit, hogy legalább enni tudjunk egyszerre Atival.

Íme az eredmény:

Tegnap csak a környéken bóklásztunk Luciferrel, nem mentünk nagyon messzebb. A nagy melegben nem igazán éreztem indíttatást egy kutyaterelgetős hegymenethez... Helyette inkább hajat mostam, tettem-vettem, olvasgattam, pihengettem :)

Estére hozott Ati vacsorát, kint a teraszon fogyasztottuk el. Nagyon felélénkül esténként az állatvilág a kertünkben :D Sötétedéskor megjelennek valami szürke kis mókusok, valami hihetetlen rikoltozó hangokat hallatva :) Először madárfélének gondoltam, de aztán megláttam a bundás kis farkincájukat. Lehet, hogy érzik a kaja illatát, mert egészen közel szoktak merészkedni. A gekkókhoz már kezdünk hozzászokni (na persze csak kint a teraszon, bent azért még nem viseljük el őket :D). Ahogy felkapcsoljuk a villanyokat, egyből előbújnak a kis résekből. Szoktuk őket figyelgetni, most már nem is tűnnek annyira rémisztőnek, lassan-lassan kezdünk megbarátkozni velük :) Mikor eszünk, mindig ott figyelnek minket felülről a plafonról :D Egészen közel azért nem mernek minket megközelíteni :)

Ma reggel megint útra kerekedtem a robogónkkal :D Ez mostanában a nap fénypontja :DD  Vettem még pár apróságot, meg reggelihez néhány zöldséget. Egészen kiváló reggelit tudunk így összerittyenteni, szinte mint otthon :D A szaláminkból még van szerencsére, ha elfogy, kénytelenek leszünk venni valami felvágottat aranyárban. Vagy marad a tojás, az csak 25 ft-ba kerül :D

A thaiok egyébként ugyanazokat a rizses, tésztás ételeket eszik reggelire, amiket ebédre és vacsorára. Kenyeret egyáltalán nem fogyasztanak - meg is látszik rajtuk :D

És az elmaradhatatlan reggeli kávé (na és cigi :() a teraszon. Ez még az otthoni Nescafé 3 az egyben, elég sokat hoztunk, pedig itt is lehet kapni :)

Természetesen Lucifernek is jutott valami apróság a ma reggeli bevásárlásból :D

A reggeli bevásárlás után elindultam 2 új útvonalon, mindkettő egy-egy tengerparti öbölhöz vezet, azzal a céllal, hogy felmérem a terepet, merre tudnánk délutánonként Luciferrel elsétálni és fürdeni egyet. Az egyik egy elég forgalmas úton vezet végig sok kutyával, ez nem annyira alkalmas, bár ez van közelebb. A másik kb. 20 percnyire lehet gyalog, de ez sokkal szimpatikusabb, és nagyon szép a tengerpart is :) Egy 6-8 perces aszfaltos szakasz van csak benne, a többi egy ösvényen visz le a partra. Az az egy bökkenő csak, hogy visszafelé a 20 perc legalább 40 perces lehet, mert erős hegymenetben kell megtenni.

A 30 fokos, 90%-os páratartalmú levegőben ez nem lehet annyira kellemes :D Még alszom rá egyet, hogy nekivágjunk-e gyalog. Ha már meglesz a másik robogónk, akkor gyerekjáték lesz, mert Lucifer simán vesz egy ilyen túrát, legalább kellemesen elfárad :D

Addig pedig gyakoroljuk az egyedüllétet, minden nap egy kicsivel hosszabb időre :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.