http://www.crystaldive.com

http://www.crystaldive.com

www.crystaldive.comSAM_3591.JPG

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Bemutatkozás

BÚVÁRKODJ THAIFÖLDÖN Koh Taon, Thaiföld egyik legszebb szigetén, mindösszesen 65.000 forintból búvár lehetsz, magyar nyelvű oktatással! Részletek: www.kohtaodive.com

2013.09.13. 15:25 Kohtaodream

Angyalok városa

Nagy izgalommal indultam Bangkokba, a 12 milliós metropoliszba (ráadásul egyedül), hiszen több mint fél éve nem hagytam el a kis szigetünket, nem jártam nagyvárosban civilizációban, piacon, plázában. A család elé mentem fel, csak egy három napos kiruccanásra, de úgy vártam ezt az utat, mint „egy lány a sok közül, ki vidékről a városba kerül” :) Ati kikísért a hajóállomásra, ahol fájdalmas búcsút vettünk egymástól, majd elindultam a nagyjából 15 órás útra a 600 km-re lévő fővárosba.

SAM_5509.JPG

A hajóút után egy tízórás éjszakai vonatozás következett, mely a várakozásaimat bőven felülmúlta. A thai személyzet pillanatok alatt kényelmes fekhelyet varázsolt az ülések helyére, tiszta lepedővel, párnával és takaróval.  Reggel 5 óra felé ébredtem csak fel arra, hogy kezd világosodni. Mikor kinéztem az ablakon, a látványból azonnal tudtam: megérkeztünk Bangkokba.

 SAM_5525.JPG

A vonatállomás már ismerős volt, itt várakoztunk 9 hónappal ezelőtt Luciferrel és a rengeteg csomaggal nagyjából 10 órát. Innen a tuktukkal az első utam természetesen egyenesen a híres-hírhedt turista utcába, a Khao San road-ra vezetett, mely tele van utcai árusokkal, bazárokkal, masszázsszalonokkal és minden egyébbel, amit a turisták keresnek Thaiföldön. Reggel meglehetősen furcsa képet mutatott az utca, hiszen idáig csak az esti nyüzsgő, fényben úszó arcát ismertem.

Ilyen nappal: SAM_5675.JPG

És ilyen este: 11.jpg

Kicsit élveztem az ébredező város hangulatát, a nyüzsgést, az embereket, az árusok tömkelegét, majd elindultam a metróhoz, hogy nyakamba vegyem a várost. A metrón igencsak meglepődtem, a mi kis budapesti változatunk a nyomába sem érhet.

SAM_5534.JPG

Először egy parkba sétáltam el, majd elmentem piacozni :) Ez volt a nap fénypontja, ugyanis otthon ez volt az egyik kedvenc hétvégi időtöltésem: kosárkával elmenni a helyi árusokhoz, válogatni a friss, zamatos portékák között. Sajnos Koh Taon nincsen piac, így most végre be tudtam pótolni az elmaradásomat :)

SAM_5543.JPG

SAM_5544.JPG

Az élő piac varázsát kissé beárnyékolta a látvány és a szagok keveredése: volt ott az élő csirkétől a tengeri herkentyűkön át a marháig minden. Nem igazán vagyok finnyás, de egy-egy szakaszon igencsak küzdenem kellett a gyomromban morgolódó erőkkel :D Viszont zöldségből és gyümölcsből sem volt hiány, ráadásul a megszokott árak töredékéért, így még haza is vittem néhány apróságot :)

Ezután elmentem egy kicsit plázázni, ahol beültem egy olyan pékségbe, ahol igazi, helyben sütött -nem csomagolt- péksütit lehet kapni! Meg capuccinót :) Alig tudtam választani a sok finomságból, hirtelen megcsapott a bőség zavara, hiszen hónapok óta nem ettem friss péksütit :)

SAM_5539.JPG

Elidőztem itt egy kicsit a kávé és a csokis fánk társaságában, figyeltem a várásló tömeget, majd visszaindultam a Khao San Roadra, hogy találkozzam a családdal és másnap együtt látogassuk meg Bangkok egyik állatkertjét.

Íme néhány pillanatkép Bangkok utcáiból:

P1013489.JPG                                             Utasra várva....

SAM_5548.JPG                                    és utassal menet közben...

SAM_5536.JPG                                           Az egyik park

SAM_5717.JPG                                              Durian fa

P1013490.JPG               Csak, hogy meglegyen az illúzió, ha már Thaiföldön jár az ember fia :)

Másnap már a családdal együtt indultunk útnak nagy várakozással a Safari World nevű állatkert-féleségbe Bangkok közelébe. Először egy ún. szafarin vittek minket keresztül minibusszal, ahol szabadon éltek mindenféle egzotikus állatok, többek között oroszlánok, tigrisek, medvék, zsiráfok és zebrák. Arra számítottunk, hogy majd elvétve fogunk valahonnan madártávlatból találkozni egy-egy árva példánnyal, de legnagyobb meglepetésünkre egész közel voltak az állatok és igen szép számmal.

SAM_5689.JPG

SAM_5694.JPG

SAM_5698.JPG

Ezután bementünk az állatkert részbe, ahol a különlegesebbnél különlegesebb állatokon kívül (pl. volt fehér tigris is) nagyon színvonalas és szórakoztató showk részesei lehettünk. Volt orángután box-meccs, elefánt masszázs, delfin-, fóka- és papagáj show, sőt, a gyerekek legnagyobb örömére még egy akciófilm 'forgatásán' is részt vehettünk.

SAM_5728.JPG

SAM_5738.JPG

SAM_5781.JPG

SAM_5759.JPG

SAM_5751.JPG

SAM_5779.JPG

Annyi mókában volt részünk aznap és olyan sok élménnyel lettünk gazdagabbak, hogy bőven megérte a program az 1000 bahtos belépő díjat, amit az elején meglehetősen borsos összegnek tartottunk.

A fárasztó nap végén természetesen nem maradhatott el a thai masszázs sem, mely egyrészt baromi olcsó, másrészt bárhová is megyek, valahogy sosem tudják elrontani :) Nem hiába, Thaiföldön vagyunk... Aztán este fájdalmas búcsút vettem a családtól, hogy az éjszakai vonattal visszamenjek a nagyvárosi forgatagból a béke szigetére, Koh Taora. Ha minden jól alakul, hamarosan újra találkozunk! :)

images.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://blogbytimi.blog.hu/api/trackback/id/tr405502995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása