Naptár

18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Bemutatkozás

BÚVÁRKODJ THAIFÖLDÖN Koh Taon, Thaiföld egyik legszebb szigetén, mindösszesen 65.000 forintból búvár lehetsz, magyar nyelvű oktatással! Részletek: www.kohtaodive.com

2013.04.28. 06:00 Kohtaodream

Hajóval a sziget körül

Tegnap nekikerekedtünk magyar látogatóinkkal, Ernával és Lacival és felfedeztük a szigetet a partok felől megközelítve egy ún. longtail boattal, azaz 'hosszúfarkú csónakkal', amely a robogó után talán a második legelterjedtebb közlekedési eszköz errefelé. Voltam már korábban is ilyen kiránduláson, de idáig egyszer sem sikerült körbejárni a szigetet, mert mindig túl nagyok voltak a hullámok a keleti oldalon. Most viszont tombol a nyár, sima a tenger, tehát semmi akadálya, hogy azokat keleti partokat is meglátogassuk, amelyek a szárazföld felől megközelíthetetlenek :)

Délelőtt 9 óra felé indultunk a kikötőből, én amolyan idegenvezetőként csatlakoztam a látogatóinkhoz, hogy megmutassam nekik a sziget legszebb partjait és legjobb sznorkelezős helyeit. Délnek vettük az irányt és megálltunk a legszebb strandokon és öblökben, ha jól számolom, összesen 7 helyen, sorrendben: Banana Rock a Jack Sparrow báral :), ezután a kedvenc partom, Shark Bay, majd két csodás sznorizós hely, ahol még a 'veszedelmes' íjhallal is találkoztam: Hin Wong Bay és Light House pinnacle. A sziget északi oldalán található Mango Bayen elidőztünk egy kicsit, mert a hegyoldalba épített étteremből csodálatos kilátás nyílik az öbölre. Itt felfrissítettük magunkat egy jó kis jeges (természetesen :D) mangó shake-kel, majd folytattuk az utunkat az utolsó két megálló, Japanese Gardens merülőhely és Nang Yuan Island felé. Mire az utolsó állomásra értünk, már délután 4 óra felé járt, és a távolból igen sötét felhők érkeztek baromi erős szél kíséretében. Mi azonban cseppet sem idegeskedtünk, mert elég messzinek tűntek a felhők, ráérősen heverésztünk a parton, mire nagy rohanva jön értünk a kapitány, hogy azonnal induljunk, mert nagyon gyorsan ideér a vihar, ha 10 percen belül nem indulunk el, ott ragadunk a kis szigeten. No, ennek fele sem tréfa, gyorsan összepakoltunk és elindultunk visszafelé. Hát igen finoman szólva a kb. 15 perces visszaút meglehetősen kalandos volt :) Az erős szél miatt hatalmas hullámokon kellett keresztülverekednünk magunkat, de hogy elérjük Tao-t a zuhé előtt, nyomta neki a kis thai kapitány ezerrel, így a csónakba ömlött befelé az esővíz, nagyjából öt perc alatt elárasztott mindent a ruhánktól a csomagokig, mi pedig csak nyeltük-nyeltük a vizet, de persze nem panaszkodtunk, csak magunkban imádkoztunk, hogy épségben megérkezzünk :) Természetesen szerencsésen megéreztünk, és utólag már csak mosolygunk az egészen, hiszen mennyivel emlékezetesebb lett így a kirándulás ezzel a kis kalanddal a végén :)

Most pedig a részletek képekben:

0 838.jpg

0 849.jpg

0 893.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.